Assalamualaikum...

Shaklee Independent ID 884995 SMS / WhatsApp 0194511649.Saya merupakan Pengedar SAH Shaklee di kawasan Puncak Alam, Shah Alam 2, Meru, Saujana Utama.

http://www.facebook.com/pages/Vitamin-Terbaik-Teratak-Niagaku/303766139738790?sk=info

"Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu."

Wednesday, March 26, 2014

SHAKLEE FLAWLESS SET


SET FLAWLESS Shaklee 

Gabungan Collagen powder dan Vitamin c 500mg mmg terbaik..Rahsia kulit gebu dan lembut bak kulit bayi dengan Shaklee Flawless Set (Collagen Powder + Vitamin C)



Sustained Release Vita-C PlusTM 500 mg
Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam

Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.

*Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


Collagen Powder
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


Penyelesaian kepada MASALAH :-

☛ Kulit Kusam
☛ Payudara Kendur
☛ Jeragat
☛ Parut Jerawat
☛ Rambut Gugur
☛ Resdung

Kolagen berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang kerap terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling menyebabkan kolagen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula. Akibatnya , kehilangan kolagen menjadikan kulit kendur berkedut, kuku mudah patah dan rambut nipis tidak bermaya.

SHAKLEE menawarkan Set Flawless Beauty yang lengkap dengan nutrisi penting untuk menyerlahkan kejelitaan anda.

Kebaikan :
ü Membantu menghasilkan kolagen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligament dan salur darah.
ü Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang , anjal dan lembut.
ü Menggalakkam rambut menjadi lebih kuat, lebat dan bersinar.
ü Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi




* DISCLAIMER: 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Kami ialah Pengedar Sah Shaklee anda di Puncak Alam, Shah Alam 2, Sungai Buloh dan Shah AlamPenghantaran produk Shaklee menggunakan khidmat kurier ke seluruh Malaysia. Hubungi kami di naiey08[@]yahoo.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-451 1649 (Naizatul). Jom LIKE FanPage Vitamin Terbaik Teratakniagaku untuk mengetahui Promosi Shaklee serta TIPS kesihatan terkini! 


Sihat Bervitamin

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Naizatul Hasma (Nai)

ID No. 884995
SMS/WhatsApp : 019-4511649
Email : naiey08@yahoo.com
Fanpage : Vitamin Terbaik Teratakniagaku

No comments :

Post a Comment