Assalamualaikum...

Shaklee Independent ID 884995 SMS / WhatsApp 0194511649.Saya merupakan Pengedar SAH Shaklee di kawasan Puncak Alam, Shah Alam 2, Meru, Saujana Utama.

http://www.facebook.com/pages/Vitamin-Terbaik-Teratak-Niagaku/303766139738790?sk=info

"Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu."

Wednesday, May 14, 2014

Testimoni : Jerawat dan Parut Jerawat Hilang Dengan Vitamin Shaklee

Masalah jerawat dan parut jerawat sememangnya menjadi masalah yang pasti kita semua tidak sukai. Ini semua berkait rapat dengan penampilan diri dan keyakinan diri seseorang.

Apapun pemakanan dalaman juga amat penting bagi mengatasi masalah ini. Jom kita tengok apa kata Cik E kita ni.

Alhamdulillah, teruja jugak bila dapat testimoni hebat ini. Berkat usaha dan konsisten dalam pengambilan vitamin-vitamin shaklee ini, akhirnya Cik E berjaya menyelesaikan masalah jerawatnya.

Menakjubkan jerawat yang merah2 hilang dan kulit menjadi semakin licin dan gebu :-)

 Apa kata Cik E dengan masalah jerawatnya?


" saya konsisten dengan ESP, Vit C dan Vit E selama 3 Bulan. Xsampai sebulan dah nampak kesan dia dah. Jerawat Kecut, muka dh xgatal mcm selalu, masalah muka berminyak pn dh xda. 



Parut pn semakin pudar. Sampai sekarang saya masih consume set jerawat ni sbb best sgt hasil dia.


Badan pn turun sbb esp ni mengenyangkan. Alhamdulillh"

Bestkan..Bukan sahaja jerawat hilang, malah dengan ESP berat pun turun...Alhamdulillah...


* DISCLAIMER:
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Kami ialah Pengedar Sah Shaklee anda di Puncak Alam, Shah Alam 2, Sungai Buloh dan Shah Alam. Penghantaran produk Shaklee menggunakan khidmat kurier ke seluruh Malaysia. Hubungi kami di naiey08[@]yahoo.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-451 1649 (Naizatul). Jom LIKE FanPage Vitamin Terbaik Teratakniagaku untuk mengetahui Promosi Shaklee serta TIPS kesihatan terkini!


Sihat Bervitamin

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Naizatul Hasma (Nai)

ID No. 884995
SMS/WhatsApp : 019-4511649
Email : naiey08@yahoo.com
Fanpage : Vitamin Terbaik Teratakniagaku


No comments :

Post a Comment