Assalamualaikum...

Shaklee Independent ID 884995 SMS / WhatsApp 0194511649.Saya merupakan Pengedar SAH Shaklee di kawasan Puncak Alam, Shah Alam 2, Meru, Saujana Utama.

http://www.facebook.com/pages/Vitamin-Terbaik-Teratak-Niagaku/303766139738790?sk=info

"Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu."

Tuesday, April 15, 2014

Shaklee Get Clean Water


Senario

Pernahkah anda pergi bercuti?
Bercuti bukan dekat-dekat, tapi pergi bercuti di negara-negara luar, yang mana sumber air minuman diragui tahap kebersihannya.



Malah, kadang kala, percutian anda terganggu dek cirit-birit yang menyerang kerana meminum air daripada sumber yang tidak bersih.

Alangkah kecewanya kerana banyak duit telah dilaburkan semata-mata untuk percutian yang penuh makna, tetapi akhirnya terlantar baring di bilik hotel kerana dihidrasi akibat cirit birit.
Lebih malang lagi, anda pula terpaksa ditahan di hospital akibat kondisi kesihatan yang terlampau teruk dek cirit-birit.


Terpaksa juga keluar duit lagi untuk rawatan perubatan di hospital di negara asing, KESIAN ...


Ini semua berpunca daripada meminum air yang KOTOR!

Kini, anda boleh menarik nafas lega kerana Shaklee menawarkan satu produk yang praktikal, iaitu produk bernama 'GET CLEAN WATER'.


Mari kita berkenalan dengan produk terbaik ini.

Apa yang ada di dalam air anda?


Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman keluarga.
Logam berat, pencemaran industri, racun perosak - bahan cemar berbahaya ini boleh memasuki bekalan air kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan cabaran kesihatan jangka panjang.
Menurut agensi perlindungan alam sekitar Amerika Syarikat, air yang kita minum adalah bertanggungjawab sehingga 20% daripada pendedahan plumbum pada manusia.
Dan laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minum yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.

Memperkenalkan; GET CLEAN WATER


Get Clean Water adalah revolusioner baru - penapisan sistem water-filteration pitcher disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan sehingga 99% lead, serta berpuluh-puluh bahan pencemar lain yang boleh hadir dalam air anda dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda.
Multipatented Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air anda.
Setiap penapis air bersih mengendalikan 80 gelen air, dan setiap penapis dibuat daripada tempurung kelapa yang mengandungi karbon yang menggunakan proses zeroemission.
Tambahan pula, ia adalah water-filteration pitcher pertama dengan sistem penapis karbon - blok yang boleh diisi semula, jadi kurang sisa akan ke tapak pelupusan.
Bersih, air yang sihat dan planet yang lebih bersih.


Sihat? 
Kita semua boleh meraikan ini.

Kelebihan produk GET CLEAN WATER: Selamat, Handal, Mesra Alam dan Pilihan Bijak



Selamat

"Menyingkirkan kandungan plumbum" dan banyakbendasing lain. 
Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air.
Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association - WQA) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

Handal

Lebih banyak air bersih pada setiap masa. 
Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

Mesra Alam

Memelihara alam sekitar. 
Get Clean Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blog-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa.
Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Pilihan Bijak

Menjimatkan kos.

Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan membeli minuman dalam botol;
Dengan hanya beberapa sen seliter sahaja, Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut.





Jom makan SHAKLEE untuk sihat!


Ingin dapatkan Shaklee Get Clean Water?
Hubungi Naizatul, sms / whatsapp / viber : 019 4511 649.


* DISCLAIMER: 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Kami ialah Pengedar Sah Shaklee anda di Puncak Alam, Shah Alam 2, Sungai Buloh dan Shah AlamPenghantaran produk Shaklee menggunakan khidmat kurier ke seluruh Malaysia. Hubungi kami di naiey08[@]yahoo.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-451 1649 (Naizatul). Jom LIKE FanPage Vitamin Terbaik Teratakniagaku untuk mengetahui Promosi Shaklee serta TIPS kesihatan terkini! 


Sihat Bervitamin
I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Naizatul Hasma (Nai)

ID No. 884995
 SMS/WhatsApp : 019-4511649
 Email : naiey08@yahoo.com
 Fanpage : Vitamin Terbaik Teratakniagaku

No comments :

Post a Comment