Assalamualaikum...

Shaklee Independent ID 884995 SMS / WhatsApp 0194511649.Saya merupakan Pengedar SAH Shaklee di kawasan Puncak Alam, Shah Alam 2, Meru, Saujana Utama.

http://www.facebook.com/pages/Vitamin-Terbaik-Teratak-Niagaku/303766139738790?sk=info

"Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu."

Wednesday, April 2, 2014

Atasi sakit lutut dengan Shaklee

~ Assalamu`alaikum w.b.t. ~

Salam sejahtera.

Shaklee Omega Guard and Ostemetrix membantu mengatasi masalah sakit lutut



Semalam suami saya sakit lutut.

Kesakitan bermula pada waktu pagi semasa suami sedang bersolat sunat dhuha.

Nampak kronik juga sebab setiap kali suami hendak bersujud daripada kedudukan berdiri dan bangkit daripada dua sujud ke raka’at berikutnya, suami terpaksa menampung berat tubuh dengan menggunakan tangan.

Akibat tidak tertahan melihat kesakitan yang ditanggung suami, selepas waktu isya’, saya telah memberikan Shaklee Omega Guard and Shaklee Ostemetrix untuk dimakan sebelum tidur.



Alhamdulillah, hasilnya kelihatan pada hari berikutnya.
Jika hari sebelumnya suami terpaksa menggunakan tangan untuk menyangga semasa bangun dari duduk atau semasa hendak duduk, tetapi hari ini suami sudah mampu berbuat demikian tanpa perlu menggunakan tangan untuk bantuan.

Walaupun rasa sakit masih ada, namun sedikit sebanyak ibadah solat dapat ditunaikan dengan sempurna.

Segala puji bagi Allah yang telah mengurniakan kesembuhan ke atas sakit lutut yang dialami suami saya, asbab daripada memakan 2 jenis produk Shaklee, iaitu Shaklee Omega Guard and Shaklee Ostemetrix.


Salam ukhuwah dari saya yang menulis.

~ Wassalamu`alaikum w.b.t. ~

* DISCLAIMER: 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Kami ialah Pengedar Sah Shaklee anda di Puncak Alam, Shah Alam 2, Sungai Buloh dan Shah AlamPenghantaran produk Shaklee menggunakan khidmat kurier ke seluruh Malaysia. Hubungi kami di naiey08[@]yahoo.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-451 1649 (Naizatul). Jom LIKE FanPage Vitamin Terbaik Teratakniagaku untuk mengetahui Promosi Shaklee serta TIPS kesihatan terkini! 


Sihat Bervitamin
I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Naizatul Hasma (Nai)

ID No. 884995
SMS/WhatsApp : 019-4511649
Email : naiey08@yahoo.com
Fanpage : Vitamin Terbaik Teratakniagaku

No comments :

Post a Comment